Hey all! his is my babble journal! I may not have great punctuation and spelling and what not because this journal really isn't suppose to be like that. So here it goes! By the way, when I say Babble Journal I mean it literally!! Alright... Ready... Set... READ!! :)

Read and share your commentsRead Now

Read and share your comments
Read Now

Read and share your commentsRead Now

Read and share your comments
Read Now

I like this Other story. █SHORT STORIES█ - Don’t Forget to Remember

I like this Other story.
█SHORT STORIES█ - Don’t Forget to Remember

Text

Long time to talk lol. Been really busy with stuff. Having church all week then a foot ball game haha. Ya. But I have had fun this week so that’s what matters haha. Oh! I got to see Boniqua! (not his real name haha) I was so glad to see him haha. I won’t getto see him till next year! How saddening lol. Oh well. I’ll get to see him again at least haha. Lol when he was leaving he went to hug me and I stepped away lol. Getting hugs from guys outside of my family is sorta just awkward. Unless ts my Pastir. Them that’s different haha. Man, I wonder how many spelling mistakes I make bit seems luke a kit lol. Oh wow i didnt even mean to make those mistakes!!! Lol oh well! Anyways! We lost our game tonight but that’s fine with me. It was Korea’s (another friend) homecoming so i was glad she could win haha. Plus my grade won our game. Anyways! Haha I say that a lot. Idk. Lol. Ohhh I get to go on vacation on Sunday! Yay! Haha I’m excited. Then I get to see Japan next weekend! Yay! Again! Lol! Alright I realize this post isn’t that long but I thinkbi will end it anyways. I should be sleeping seeing as it is almost four am and I haven’t gotten much sleep all week haha. I’m not tired though BLAHHHH haha. Plus, I’m hungry lol. Like always. Haha and now I’m just compaling sooo adios!

Text

Yo! I’m here with my cat! Marco! Haha. He’s a stupid cat but oh well lol. Oh…. He just ran away… Oh well haha :) it’s getting cold outside and I don’t like it. I wish it never got below seventy. Haha. Unlikely wish. Anywas. I had church today. Ot was good as always! It was fun talking to Baghdad and Hawaii (yes, I have geographical nicknames for all my friends). Lol I found out I’m not the only one who frequently calls Baghdad a dork haha. (no, this dude isn’t from Baghdad or even Asia. Its a interesting story actually). Anyways! Baghdad and I sorta have a love-hate relationship. Everytime I talk to him he finds a way to insult me. And I normally insult him back. Haha. We are childish and randomly make faces at eachother too. Haha I had to laugh when Niño (not exactly a geographical nickname (oh and I promise I’m not racist)) hit niña (his sis) with a roll of paperbecause he thought Baghdad was arguing with her Latina and not me haha. Then Baghdad decided to hit me with a roll of paper so I slapped him. Lol quite entertainig actually. Ohhh I have church tomorrow night. I have it Tuesday and Wednesday and Thursday too. Yay! Haha, I love church. Plus, like all my friends are there haha.ohhh shhh… I’m not here! I can’t take out the trash of my dad thinks I’m gone lol………… Oh…. He actually didn’t find me. Or hear me. Woooooow. Amazing. Blah I’m tired. Tsukareta! I’d write it in Japanese but I forget what it looks like haha. Oh well. Anyways it means tired. Ugh ii can’t fid my other cat. Stupid polo! Ouch! I just tripped over a chair… Ow… you know I should probably go so I can pay attention to where I’m walking! Haha bye!

Posted a new story - My Poems - The Great Comforter

Support my story by voting on Wattpad!

I just updated my status on Wattpad

past 1 am… stupid poems! could u leave me alone for six hours so i can sleep!

Posted a new story - Wilting Rose (Random Poem) - My Poems

Support my story by voting on Wattpad!

Posted a new story - Wilting Rose (Random Poem) - Never-ending Love

Support my story by voting on Wattpad!

Random Lyrics - Hold Me by Jamie Grace

I like this Other story. Have you read it?

Posted a new story - Random Lyrics - Hold Me by Jamie Grace

Support my story by voting on Wattpad!

Text

Just got home from a picnic! Gotta see Japan and other friends plus I made a new friend :)) it was fun! Oh did u know that a deck of cards is two dollars less at menards than at walmart haha. So I got a nice new deck of cards today! Haha I’m eating ramen!! Yummy! Alright gotta go! I’m hungry haha! Byyye

Chopping Block

I like this poem. Have you read it?

It's really good! Almost made me cry,which is an extremely hard thing to do, it kinda hit home I guess lol. Anyways! Great job! Loved it!

15 people have read this on Wattpad

@detectiveblu I'll check it out and thanks! @Jazz1308 Haha, this was my first ever poem lol. My daily thoughts are pretty much this deep so I just wrote them down and changed few things... I guess that's why i didn't think it was something awesome lol. Anyways! Thanks!

34 people have read this on Wattpad